Hej, ;) ...

                                                                 Hej, ;)
Idag skulle vi testa en ansiktsmask.

Bild 1. Så såg paketet med ansiktsmasken ut.
Jag har köpt den på affären H&M, den kostade 14,50 kr.
Det är en "Bastumask".
Den är en "självvärmande" ansiktsmask, vilket betyder att det värmer i ansiktet.

Bild 2 Jag och Malin när vi har på oss ansiktsmasken.

Bild 3 Malin, när hon har på sig sin ansiktsmask, och två gurkskivor:)

Bild 4 Jag, när jag har på mig min ansiktsmask:)


                                                                          
      Bild 1                                                Bild 2                                                Bild 3                                                Bild4

Omdöme(Evelina):                                                                                                   Omdöme(Malin):
Jag tyckte att den var bra, men man                                                                     Jag tyckte den var bra, men jag trodde nästan
blev väldigt varm av den x)                                                                                      att jag fick nån allergisk reaktion för masken
Den luktade gott,(den ar rosa)och man blev len efterråt.                                började brännas. Man blev iaf len efteråt och
                                                                                                                                    den  hade en fin rosa färg.
Betyg:9                                                                                                                        Betyg:(0-10) 8½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0